farna

Alla inlägg den 14 januari 2010

Först!
jag läste hos Annmi om ett katthem som brann ner den första januari. Hon hade en länk dit och det som mötte mig där var väldigt gripande, katter i chock, brända, vilsna, brist på mat, ja allt har det brist på dessa 2 underbara människor som vikt sitt liv åt övergivna katter.
http://www.katthemmetkompis.se/katthemsbranden_3.shtml

http://katthemmetkompis.blogg.se/

 


I morgon är det Tulpanens dag och jag har fått 2 stycken till.
Två vackra tulpanbilder. 


    

Tack Bettan i Lövstugan 

  

Tack Ladykatt

 

Mina tulpaner som jag fick av Daga och Elis i Lördags har nu slagit ut och är bara ännu vackrare.

 

Nu är vi i lägenheten igen, var in till Köping och handlade lite mat, ja inte så lite det gick på nästan 2000 men nu har vi skåpen fyllda ett tag igen.

Jag hade tänkt hoppa in på skinngubben och kolla på jacka åt mig men saknade totalt lust när alla ärenden var avklarade så det får anstå. Man kan ju handla för julklappspengar när som helst som tur är.

 

Nu har vi intagit ryggläge och Zita ligger och sover med min högra fot som kudde.

Tydligen drömmer hon något för jag känner spasmer som fortplantar sig in i min fot, det kittlar....

 

Jag borde resa på mig, damsugaren knackar på städskåpsdörren och vill ut....... 

Översätt Bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Presentation

Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej född -48 som flyttat från större stad och ut på landet där jag bor med make, 21 hund och husbil som varje vinter rullar till Spanien

CHATBOX

GÄSTBOK

Vänners knappar

Först min, den kan du hämta här..
http://www.ksida.com/pp.jpg

 

 

HUSBILSLIV

NÄTVÄNNER

HUNDBLOGGAR

SPECIELLA BLOGGAR

PSP LÄNKAR

PSP TUBER

PSP TILLBEHÖR

SCHRAP BOOKING

RSS

Senaste inläggen

Väder där vi är nu

Färna

Diverse

Diverse bra att ha sakerGör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar Follow pellispricken on Twitter Blogglista.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Följ min blogg med bloglovinbloglovin Affärsverksamhet bloggar Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!http://nyligen.se/blogg/nd2f85

..:: Bara Bloggare ::..

En iRing webbring.

Slump

Lista

Nästa

Dela Kerstin Wiselqvist

Skapa en profillänk
http://bloggkartan.se/registrera/11434/karmansbo

Blogg ringen

Slump

Lista

Nästa

r>
Blogg Topplista
Bloggparaden
Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!Startblogg.se

Knappar

 

ÖVRIGA LÄNKAR

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Ge mig ett pluss

Gör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar

Skapa flashcards