farna

Alla inlägg den 11 mars 2010

Jag är dålig på att uppdatera men så händer det ju inget heller här. 
Fick i allafall en dunderkur av läkaren så uvin har redan läkt ut, efter 4 tabletter. Kuren är avslutad på Måndag så jag hinner bli frisk och kan bada och sola så mycket jag vill. Härligt!
Jag fick oxå en ny burk med kortison så nu vet jag att jag kan styra över mina leder och min trötthet. Så jag kommer orka bättre när vi ska börja tömma stugan och flytta hit allt.

  

Enda nackdelen är att jag blivit så Kortisonrund, måste köpa nya kläder. Men hellre det är detta värkhelvete!

 

I går fick jag veta på omvägar att de flyttat ut från Färnahuset!  I dag ringde dom och vi gjorde upp om att träffas och få tillträde den Lördagen den 27 Mars.
Tänkte jag skulle berätta lite om huset nu när jag inte har något annat att skriva om -:)

Att VI föll för detta var för den stora tomten på framsidan och den stora på baksidan som mynnar ut i sjön. Skogen där nere, vilket paradis för hundarna. Rozz som älskar att gräva :-) Håller han sig bara i skogen där så kan han få gräva. Här kan de springa runt och jaga varandra bara vi fått upp staket. Hoppa i och ta sig ett dopp när de vill. Ja, vi har ju inga barn, hundarna är våra barn och naturligtvis köper vi villa för deras skull ocxå, inte bara för vår egen. :-)

Huset är byggt - 47 av en Byggmästare på Domänverket och han fick gratis ta vad han ville och behövde av träd så det är tjocka väggar och tak, extra rejält byggt.

Små krypin lite överallt, kattvindar som är nästan ståhöjd i som går längs hela huset från rum till rum. Jag kan se framför mig hur Zita och Rozz går på upptäcksfärd där.

Hel källarvåning med flera rum i, jag ska få ett rum där nere, bubbelbadkar, plats för min gympaboll, motionscykel, stolar och myspys.

Köket ska vi ändra om lite i, vardagsrummet och gästrummet, en inglasad veranda, förövrigt är allt bra som det är.
Och nu så är det inte långt kvar till vi är där!

Jag misstänker att min blogg kommer att handla om detta för hela slanten snart -:)

Översätt Bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Presentation

Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej född -48 som flyttat från större stad och ut på landet där jag bor med make, 21 hund och husbil som varje vinter rullar till Spanien

CHATBOX

GÄSTBOK

Vänners knappar

Först min, den kan du hämta här..
http://www.ksida.com/pp.jpg

 

 

HUSBILSLIV

NÄTVÄNNER

HUNDBLOGGAR

SPECIELLA BLOGGAR

PSP LÄNKAR

PSP TUBER

PSP TILLBEHÖR

SCHRAP BOOKING

RSS

Senaste inläggen

Väder där vi är nu

Färna

Diverse

Diverse bra att ha sakerGör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar Follow pellispricken on Twitter Blogglista.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Följ min blogg med bloglovinbloglovin Affärsverksamhet bloggar Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!http://nyligen.se/blogg/nd2f85

..:: Bara Bloggare ::..

En iRing webbring.

Slump

Lista

Nästa

Dela Kerstin Wiselqvist

Skapa en profillänk
http://bloggkartan.se/registrera/11434/karmansbo

Blogg ringen

Slump

Lista

Nästa

r>
Blogg Topplista
Bloggparaden
Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!Startblogg.se

Knappar

 

ÖVRIGA LÄNKAR

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Ge mig ett pluss

Gör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar

Ovido - Quiz & Flashcards