farna

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

Haft besök

I Går eftermiddag hade jag ett trevligt besök.

Det var Iza och hennes vän Åsa som kom förbi

Lite på dåligt humör var flickorna för de hade lovats att få följa med i en Americanare till Stockholm där de skulle deltaga i en crusing med andra mullrande V-8or.

Flickorna skulle hämtas upp hos mig men samma dag som allt skulle äga rum så svarade dessa karlar i 40 års åldern inte längre i telefonen, ej heller på sms så misstanken fanns att de inte skulle höra av dessa 2 karlar mera.

 

Tänk att vara så rädd för fruntimmer så man inte vågar skicka ett sms med tex ordet "inställt".

Nä låt damerna vänta och skratta åt dom i smyg är visst mera manligt... fast jag trodde bara tonåringar var så här fega??

   

Nå, nu när dom inte blev hämtade så vann ju jag på det! De stannade länge, vi pratade och skrattade och jag hade en jättekul eftermiddag

 

Rozz tyckte det var härligt med 2 hundvana tjejer så han tom gick upp och lade sig på Åsas rygg en stund.  Han är ju sån, ska sitta i knä och när nu flickorna inte kan sitta som folk så får man ju sätta sig där det går

     

Knuffar man sedan lite på dom så makar dom sig så man kan klämma ner sig bredvid.

Zita var lycklig hon med, hon rent sög i sig som en svamp deras "gulleord" till och om henne. 

Senare kom dom på att de skulle åka på bio så de kollar här vilken film de skulle välja

 

När dom åkte så skickade jag med dom 2 st blommor som Iza ska få vårda under vintern till mig. Jag hoppas få tillbaka dom i vår.

Det var en Aloe Vera och en palm med vita kanter på bladen, sånt som jag råkade få med hem från Lanzarote och lyckades få rötter på.

Pelargonerna kommer jag att ha auktion på här hemma hus mig den 3 okt klockan 13.oo - 16.oo

Hoppas bli av med de flesta då så det är bara att komma -:)

 

I dag har jag ägnat dagen åt att sätta in en massa bilder på min grafiksida. Sidan där vem som helst får ladda ner bilder till sin dator för att använda i bloggar, mail och hemsidor.

 

Många nya bakgrunder tex har kommit in i dag

http://grafik.ksida.com

 
 
Gunilla

Gunilla

22 augusti 2010 23:18

:)
Hej Kerstin!
Klart jag förstår att ni var oroliga att svara fel på förhöret, är inget trevligt att vara med på sådant förstår jag.
Förstår att ni var trötta på att träffa folk då,
Så det är ingen fara å *färde*
Bara en tanke som slog mig bara.
Finns en annan här hemma som oxå varit på förhör, ett otaliga ggr.

Gissa vad jag har gjort i dag?
Jag har bakat matbröd idag igen.
Hittade två recept på matbröd som jag ville testa, så jag har bakat två olika sorters matbröd i dag :) Med dubbel sats, brukar alltid baka dubbel sats när jag bakar.

Ha en bra vecka
Kram på dig :)
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Gunilla

Gunilla

23 augusti 2010 00:48

Hej igen vännen!
Ja jag håller med dig att när man har nät-träffar så tycker jag oxå det räcker med några timmar bara och inte en hel dag?
Vad ska det vara bra för?
Tycker inte heller man nödvändigtvis ska behöva spela ngt spel?
Eller?
Dom nät träffar jag har varit med på så har vi ju träffats hemma hos ngn, som dom två senaste gångerna då hemma hos dig när ni bodde i V-S, tycker det räcker eller att man träffas på stan och äter ngt gott eller så. Så har det iaf varit dom andra gångerna jag har varit på nät träff.
Så gjorde iaf jag, Marketta och pia när vi träffades här i Örebro första gången. Minns inte exakt nu när det var, Marketta kanske minns det? men så ja, jag tycker det räcker med en *enkel träff* med lite fika eller så.
Kram igen på dig
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

      Alla bilder är klickbara Ja, vi hade en liten hundträff här hos oss i dag. Jag tror säkert att samtliga var lite nyfikna på hur Ludde ser ut i verkligheten och jag tror nog att han fick godkänt. Han skötte sig perfekt så länge besöket v...

Vi startar vår resa en Torsdag i April 2015 och åker Rm 332 och sedan A7 för att sist ta av mot Tabernas på väg N340a.  Sista vägen var bara den en upplevelse för här grönskade det, saftig frodig grönska, gräsmattor som var naturligt gröna och spik...

Tillsammans med vänner från Västerås och Köping som vi funnit här nere i Spanien startade vi en liten rundresa. Obs, alla bilder är klickbara för större bild Vi åkte hemifrån torsdagen den 12 Mars och vårt första mål var Sierra Espuña. Det högsta...

  Den 12 Dec 2014 kom vi ner till Bolnuevo och den 10 Januari drog vi iväg på en liten semestertripp. Vi beslutade att åka till Fuente igen. Längtade efter varma bad och här är det 28 gradigt vatten.Vi hade tur med vädret varmt och vindstilla hela...

Onsdagen den 25 juni förjer vi med en grupp på vandring i Västmanlands Norra skogsområde. På vår väg får vi gammal historia oss till livs men även upptäckelser av det ovanliga slaget så som Skogsblommor, gamla stigar, Bäverdalar, klart vatten från sk...

Översätt Bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Presentation

Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej född -48 som flyttat från större stad och ut på landet där jag bor med make, 21 hund och husbil som varje vinter rullar till Spanien

CHATBOX

GÄSTBOK

Vänners knappar

Först min, den kan du hämta här..
http://www.ksida.com/pp.jpg

 

 

HUSBILSLIV

NÄTVÄNNER

HUNDBLOGGAR

SPECIELLA BLOGGAR

PSP LÄNKAR

PSP TUBER

PSP TILLBEHÖR

SCHRAP BOOKING

RSS

Senaste inläggen

Väder där vi är nu

Färna

Diverse

Diverse bra att ha sakerGör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar Follow pellispricken on Twitter Blogglista.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Följ min blogg med bloglovinbloglovin Affärsverksamhet bloggar Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!http://nyligen.se/blogg/nd2f85

..:: Bara Bloggare ::..

En iRing webbring.

Slump

Lista

Nästa

Dela Kerstin Wiselqvist

Skapa en profillänk
http://bloggkartan.se/registrera/11434/karmansbo

Blogg ringen

Slump

Lista

Nästa

r>
Blogg Topplista
Bloggparaden
Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!Startblogg.se

Knappar

 

ÖVRIGA LÄNKAR

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Ge mig ett pluss

Gör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar

Skapa flashcards