farna

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2010

Jobbigt är det

Ja nu har Bechterew återinvandrat i min kropp och härjar runt. Jag är så trött och skulle kunna sova dygnet runt, om jag bara kunde ligga stilla i sängen, måste ju upp och röra på mig stup i kvarten -:)

Mycket planering återstår och allt går så sakta, tur jag har ett par veckor på mig än.

Jag håller bland annat på att föra över 9 st talböcker till Ipoden. Tar sån tid för jag måste ju sätta namn på var sida så de hamnar rätt.

Vi diskuterar vad som ska ringas, betalas, föras över på autogiro och jag vet inte allt

Jag håller på med packning av kläder, papper och grejer och orken finns knappt ens för hundar och att fixamaten just nu.

 

Så vi mår bra, det är bara jag som inte orkar med datorn just nu.

Längtar mycket efter avresan och att vara nere i värmen.

Läste på Husbilsforumet, det har anlänt 10 familjer nu på en camping i södra Spanien.

De har 31 grader i luften och 25 i havet.

De undrar varför vi andra är kvar här i kalla norden -:)

Jo då, jag svarade att vi kommer snart............

 

 
 
 av irja

" title="http://bloggplatsen.se]" target="_blank">bloggplatsen.se] av irja

14 oktober 2010 11:46

Kära Kerstin !!!
Sänder här dig en jätte stor styrke kram...Ta igen en dag och vila....
Åker till S-Holm i morronbittig, så önskar jag dig extra kraft och en skön WEEKEND....
KramiZ IA....

http://40-talisten. bloggplatsen.se

 
Astrid

Astrid

14 oktober 2010 11:51

Jag önskar er en underbar vistelse i södern
Jag kan förstå att din sjukdom talar om för dig att ta det lugnt
Ni har ju stått i för 100 under en lång tid
Jag kanske skulle ha vilat ett år först innan jag åkte iväg men det är jag
Så syrran av hela mitt hjärta önskar jag er vila och avkoppling
Så hoppas jag att få höra av er

http://www.astridlarsson.wordpress.com

 
Ingrid

Ingrid

14 oktober 2010 14:10

Hejsan Kerstin!
Hoppas att du snart mår bättre så att ni kan få komma iväg till värmen. Det ska bli spännande att få följa er färd.

Krya på dig!
Kram Ingrid

http://stenstugu.com/wp

 
Marketta

Marketta

14 oktober 2010 20:44

Ja, det är ju tur att du har bloggen så man kan se vad som händer där nere i södern. Men en sak säger jag, är inte avundsjuk, jag skulle inte kunna vara där nere så länge. Är ju inte ens intresserad att åka en vecka en gång, ännu mindre i flera månader :-). Nej, jag stannar hemma och tränar mina hundar, och tävlar om jag hittar nån tävling.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

 
Sita

Sita

14 oktober 2010 20:47

Hejsan. Jag måste ju jobba. Kram

http://siitasblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Love

15 oktober 2010 09:42

Det är för bedrövligt att man måste ha elaka inneboende i sin kropp. bra att ni tar det lugnt för allt ska vara trevligt och du ska orka.
Jag ÄR AVUNDSJUK för kylan är ett elände och kroppen stelnar och värker så varannan dag ligger man nästan. Vi har i alla fall tur med att ha solsken så man blir lite gladare.
Gläds med er och att du får må bättre sen träffas vi i vår igen vännen.
Du vet att ett litet livstecken från dig betyder mycket när ni är långt borta men i mina tankar är ni nära.
STOR KRAM till er båda som ska räcka länge.
LOVE o LEIF.

 
lillis

lillis

15 oktober 2010 12:56

Hoppas att du känner dig lite bättre i dag
En bra och fin helg önskar jag dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Anki Paulsson

Anki Paulsson

15 oktober 2010 19:54

passa på och vila lite mellan varven oxå..
Vad spännande med resan. Ser fram emot att få följa den.
För du uppdaterar på bloggen ibland eller?
Önskar dig och maken en trevlig helg
Kram

http://www.hampusmamma.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

16 oktober 2010 00:41

Hej vännen
Säger som Marketta,skulle inte heller orka att vara utomlands så länge, inte i värmen iaf, även om jag gillar att resa utomlands då och då, så nej, inte mer än högst två vecckor i taget, INTE mer. Efter två veckor börjar jag längta hem igen, så jag skulle nog inte klara av att vara utomlands så länge.
Hoppas verkligen din kropp blir bra tills ni åker iväg till varmare breddgrader.
Det är bra med bloggar:)
Då kan du ju uppdatera din blogg,
så man ser vad som händer under eran resa.

Sköt om dig vännen!
Kram på dig
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
wiper

wiper

16 oktober 2010 15:01

Vad jobbigt för dig när du har det så och då är det bara att ta det lugnt. Nu har jag missat en del för jag visste inte att ni skulle ut och åka så jag får läsa lite mer bakåt. Hoppas du blir bättre snart så du kan njuta av er resa.

Sköt om dig
varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

18 oktober 2010 22:49

Sänder dej en lite hälsning!!! Tänker på dej/ er!!!
Kramen vännen!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Sylvia

Sylvia

19 oktober 2010 16:00

Hejsan!
Nu ska du försöka ta det lite lugnt Kerstin så du verkligen kan njuta av campingsemestern till Spanien. Så härligt det låter att få komma till värmen. Lycka till på färden när det nu blir av.
Kramen Sylvia

http://cobra38.worspress.com

 
Anki Paulsson

Anki Paulsson

20 oktober 2010 14:14

kikar in för att se hur du har det :)
När var det ni skulle fara på resa?
önskar dig en fin dag
kramen

http://www.hampusmamma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

      Alla bilder är klickbara Ja, vi hade en liten hundträff här hos oss i dag. Jag tror säkert att samtliga var lite nyfikna på hur Ludde ser ut i verkligheten och jag tror nog att han fick godkänt. Han skötte sig perfekt så länge besöket v...

Vi startar vår resa en Torsdag i April 2015 och åker Rm 332 och sedan A7 för att sist ta av mot Tabernas på väg N340a.  Sista vägen var bara den en upplevelse för här grönskade det, saftig frodig grönska, gräsmattor som var naturligt gröna och spik...

Tillsammans med vänner från Västerås och Köping som vi funnit här nere i Spanien startade vi en liten rundresa. Obs, alla bilder är klickbara för större bild Vi åkte hemifrån torsdagen den 12 Mars och vårt första mål var Sierra Espuña. Det högsta...

  Den 12 Dec 2014 kom vi ner till Bolnuevo och den 10 Januari drog vi iväg på en liten semestertripp. Vi beslutade att åka till Fuente igen. Längtade efter varma bad och här är det 28 gradigt vatten.Vi hade tur med vädret varmt och vindstilla hela...

Onsdagen den 25 juni förjer vi med en grupp på vandring i Västmanlands Norra skogsområde. På vår väg får vi gammal historia oss till livs men även upptäckelser av det ovanliga slaget så som Skogsblommor, gamla stigar, Bäverdalar, klart vatten från sk...

Översätt Bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Presentation

Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej född -48 som flyttat från större stad och ut på landet där jag bor med make, 21 hund och husbil som varje vinter rullar till Spanien

CHATBOX

GÄSTBOK

Vänners knappar

Först min, den kan du hämta här..
http://www.ksida.com/pp.jpg

 

 

HUSBILSLIV

NÄTVÄNNER

HUNDBLOGGAR

SPECIELLA BLOGGAR

PSP LÄNKAR

PSP TUBER

PSP TILLBEHÖR

SCHRAP BOOKING

RSS

Senaste inläggen

Väder där vi är nu

Färna

Diverse

Diverse bra att ha sakerGör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar Follow pellispricken on Twitter Blogglista.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Följ min blogg med bloglovinbloglovin Affärsverksamhet bloggar Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!http://nyligen.se/blogg/nd2f85

..:: Bara Bloggare ::..

En iRing webbring.

Slump

Lista

Nästa

Dela Kerstin Wiselqvist

Skapa en profillänk
http://bloggkartan.se/registrera/11434/karmansbo

Blogg ringen

Slump

Lista

Nästa

r>
Blogg Topplista
Bloggparaden
Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!Startblogg.se

Knappar

 

ÖVRIGA LÄNKAR

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Ge mig ett pluss

Gör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar

Skapa flashcards