farna

Alla inlägg den 21 april 2011

Vet. har ringt nu och det är ingen panik. Denna nya knöl tas bort tillsammans med den andra vid operationen den 28.


Endast om den börjar växa, då ska vi ringa.

Så det var ju ett skönt besked. Ingen akutoperation i allafall.

Det var bara matte o husse som blev oroliga men nu är vi lugnade.

På Strömsholm har vi fått en vet. som är knölexpert och det känns ju tryggt! http://www.regiondjursjukhuset.se/region/info.asp/id/20201080

 


Önskar alla som tittar in här en Glad Påsk!


Vi kommer att ta det lungt, njuta av det vackra vädret och livet i stort.
Vi hade tänkt.....

Påskafton hämtar vi Caddyn, åker en sväng och ser så allt fungerar som det ska, sedan hem och äta lite ägg, Lax osv.


Påskafton ska jag och Zita träffa Marketta (du hittar hennes blogg i min Länklista) och hennes Collie Lizzie som ska tävla i Rallylydnad i Norberg. Hon har anmält oss, hon tror att jag vågar???  Jag som glömt allt för jag har varit lat och inte övat något alls


Annandagen åker vi en snabbis ner till syrran


Men blir det akutoperation då ställs ALLT in.

Då blir det enbart att hålla om Rozz och hålla han lugn. 

Jag uppdaterar här om/ när Vetrinären ringer, vad han säger

Översätt Bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Presentation

Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej född -48 som flyttat från större stad och ut på landet där jag bor med make, 21 hund och husbil som varje vinter rullar till Spanien

CHATBOX

GÄSTBOK

Vänners knappar

Först min, den kan du hämta här..
http://www.ksida.com/pp.jpg

 

 

HUSBILSLIV

NÄTVÄNNER

HUNDBLOGGAR

SPECIELLA BLOGGAR

PSP LÄNKAR

PSP TUBER

PSP TILLBEHÖR

SCHRAP BOOKING

RSS

Senaste inläggen

Väder där vi är nu

Färna

Diverse

Diverse bra att ha sakerGör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar Follow pellispricken on Twitter Blogglista.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Följ min blogg med bloglovinbloglovin Affärsverksamhet bloggar Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!http://nyligen.se/blogg/nd2f85

..:: Bara Bloggare ::..

En iRing webbring.

Slump

Lista

Nästa

Dela Kerstin Wiselqvist

Skapa en profillänk
http://bloggkartan.se/registrera/11434/karmansbo

Blogg ringen

Slump

Lista

Nästa

r>
Blogg Topplista
Bloggparaden
Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!Startblogg.se

Knappar

 

ÖVRIGA LÄNKAR

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Ge mig ett pluss

Gör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar

Skapa flashcards